Direktlänk till inlägg 12 september 2016

Ny vecka o nya tag.

Av Marie Söderberg - 12 september 2016 17:55

Har egentligen inget att säga idag så vi får se vart detta bär hän!
Sitter inne fast solen skiner...Det är så himla gassigt här på verandan på em så man får spader.
Har förberett efterrätt till junta premiär imorrn.
Tog ett bra tag att få ihop en ny träff då jag stukade foten sist jag skulle ha folket här.
Nu är man på G igen.
Har bytt om till jympastass och förberett även kvällsmat och nu sitter jag här o glor väntandes på att klockan ska bli kvart i sju.
Det är så svårt med middag på jympadagarna, ska man äta innan eller efter.
Synd att inte fler pass är kl sex, hade varit mycket bättre!
Blir lite sent att äta efteråt.
Klockan hinner bli halv nio innan man duschat osv.
Äter man innan blir det för tidigt eftersom iallafall fall jag måste äta vid fem om jag ska hinna smälta maten till sju.
Inte bra att träna med mat i magen!
Det får bli efter!
Karin har svikit även ikväll fast nu är hon sjuk så ok då!
Vet inte ifall det är av sjukdomen som hon drömmer konstiga drömmar..
Fick detta sme:et idag när jag stod i kön på Willys.

Höll på att börja gapflabba där mitt i kön hahaha
Den där flicka!
Jag bakade för övrigt ett bröd på hotellet idag som Karin brukar göra.
Där av min fråga till henne i flödet.
Det blev gott, ska gästerna få ikväll med köttbullar på.
Kommer många nya gäster ikväll från Tyskland och England.
Siemensjobbare.
Måste fjäska lite för dom hehehehe
Fast det gör vi iofs för alla dom andra oxå!

Imorrn fyller mormors prins ett år.

Gladingen :-)
Blir en liten snabb fika och paketöppning imorrn bara.
Stora festen blir på söndag.
Tror jag ska gå ut o vattne på lite, torkar ur snabbt i krukera!
Måste resa på fläsket lite innan man blir soffpotatis och inte orkar med gympan.
Snart fyra dar till fredag!
Hej o hå

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Söderberg - 19 oktober 2016 14:17

Eftersom denna sida kraschar hela tiden finns jag nu på: mariemajsan.wordpress.com ...

.

Av Marie Söderberg - 9 oktober 2016 16:58

Av Marie Söderberg - 9 oktober 2016 16:35

Inlägget som följer handlar om vår vecka på Kreta.Av någon anledning har texten hamnat under fel bilder på flera ställen.Typiskt att det händer just mig...... Hoppas ni förstår ändå ....blir så mycket jobb att göra om allt då det inte går att rediger...

Av Marie Söderberg - 9 oktober 2016 16:22

Så var vi hemma igen efter en riktigt härlig och rolig semester med barn och barnbarn på Kreta.Flygresan gick bra med kidsen.Lite meckigt iofs att få dom att sitta still (mest Sigrid det lilla vilddjuret) Vi bodde på ett väldigt fint all inklusive ho...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Sök i bloggen

Vardagsbestyr

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards