Direktlänk till inlägg 8 september 2016

Tjoff mån och fred.

Av Marie Söderberg - 8 september 2016 17:54

Fredag imorrn igen då.......!!!!!
Hur gick det till?
Denna vecka flöt iväg endast med jobb känns det som och med sjuk personal får man slita hund på firman.
Är glad för att jag har Sarawan och Charlotte som arbetstränar en del dagar i veckan, även fast man inte får räkna dom som arbetskraft så är dom till stor hjälp samt att man har någon att prata med förutom gästerna.
Idag fick Anna rycka in o hjälpa till på golvet så att säga, vi hade alla rum att städa.

Korpengympan körde igång i måndags.
Karin o jag körde hårt.
Jag fick jordens träningsvärk i skinkorna som nu gett sig.
Om en och en halv timma ska jag iväg och spä på värken lite.
Ska dra med mig Anna ikväll som med mycket övertalning förstått hur bra det är även för henne.
Vi var även ute i Lunddalen och sprang en runda igår vi tre. I värmen som var.
Kände av foten lite men det gick rätt bra.
Fick ett ryck och slängde mig i sjön när jag kom hem, troligtvis sista doppet för i år...om jag inte får nån bastu i födelsedagspresent.
Skönt att ha kommit igång med träning igen, det behövs verkligen efter sommaren.

Stef o jag har varit i stora staden idag och shoppat på Dressman.
Rättare sagt Stef har shopppat!
Expediten tyckte byxorna han köpte satt så snyggt på han så hon föreslog att han skulle jobba som modell hos dom hahaha
Såg genast synen framför mig när Stef är med på jättebild i butiken eller när han kommer o går på tv-reklamen ihop med dom andra modellerna Hahahahaha
Jag sa till expediten att då får dom bara fota han bakifrån.
Då skrattade hon och tyckte jag var orättvis.
Sitter och funderar på om jag ska ta med det här stycket eller ta bort...
Han blir så arg ifall jag gör narr av han, fast jag tar den smällen ifall ni inte säger nåt hihihihi

När vi kom hem låg den här varelsen i slänten vid parkeringen.
Jag trodde det var en snok och gick fram till den och sa: nää vilken fin liten orm man kan vara då!
Den svarade med att räcka ut tungan ut och in i tvåhundra km i timman.
Stef sa: har den några gula fläckar på huvudet?
Nä sa jag.
Då är det kanske en huggorm sa Stef , bra att ha. Den tar näbbmöss.
Ok sa jag, den får väl leva då!

Dax att byta om och dra till Viggestorp och köra magstarkt!
Avslutar med min favoritbild denna sommar.
Sally som nyss sparkat Jörgen på smalbenet för hon bara fick en glass Hahahahaha

Di ä för rolige de små liven ibland!

 
 
Ingen bild

Nettan

8 september 2016 19:50

Hälsa Stef att han ska vara stolt över berömmet från Dressman. Tror Grundström blir lite avis... 😀

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Söderberg - 19 oktober 2016 14:17

Eftersom denna sida kraschar hela tiden finns jag nu på: mariemajsan.wordpress.com ...

.

Av Marie Söderberg - 9 oktober 2016 16:58

Av Marie Söderberg - 9 oktober 2016 16:35

Inlägget som följer handlar om vår vecka på Kreta.Av någon anledning har texten hamnat under fel bilder på flera ställen.Typiskt att det händer just mig...... Hoppas ni förstår ändå ....blir så mycket jobb att göra om allt då det inte går att rediger...

Av Marie Söderberg - 9 oktober 2016 16:22

Så var vi hemma igen efter en riktigt härlig och rolig semester med barn och barnbarn på Kreta.Flygresan gick bra med kidsen.Lite meckigt iofs att få dom att sitta still (mest Sigrid det lilla vilddjuret) Vi bodde på ett väldigt fint all inklusive ho...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Sök i bloggen

Vardagsbestyr

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards