Direktlänk till inlägg 11 september 2016

Me&I

Av Marie Söderberg - 11 september 2016 18:03

Igår var jag på klädparty hos Elin i Sörping.
Me&I, väldigt fina kläder och väldigt dyra....
Vill ha vill ha vill ha!!!!!
Fick sålla lite bland allt jag ville ha och nöja mig med fyra plagg, ett linne en klänning ett pat all day pants samt en skjorta.
Summa sumarium 2030kr
Karin köpte denna fina klänning

Jag valde mellan två klänningar och hade värsta beslutsångest men den här var den jag inte köpte.

Satt som smäcket men lite svåranvänd kanske....
Möjligen köper jag den nästa månad.
Elin bjöd på pizzabullar och kladdkaka till kaffet, en med saffran och en med choklad och kola.
Såå goda!

Kom hem och satte mig i trädgården och orkade inget mer denna dag.
Vet inte vad jag tycker om denna värmebölja längre faktiskt...
Det är ju alldeles underbart såklart men samtidigt lite halvjobbigt.
Jag blir så himla slö.
Idag kom Karin med barnen och fikade, vi hade tänkt ta en tur med båten fast just då blev det slätmulet och blåst.
Så fort hon åkt hem kom solen.
Så konstigt det är!
Trädgården börjar förbereda sig för höst i vilken fall men än blommar det i en del krukor och rabatter.

Den översta bilden till vänster är en ananasmynta som växt nåt otroligt.
Funderar på ifall det går att göra något med den innan frosten tar den...
Ska göra lite örtsalt alá Ernst av de andra kryddorna nån dag.

Den här roliga trädgårdsfågeln fick jag av Karin för att jag vattnade hos dom när dom var på semester.

Nu ska vi äta raggmunk med fläsk.
Ha en fortsatt fin sensommar.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Söderberg - 19 oktober 2016 14:17

Eftersom denna sida kraschar hela tiden finns jag nu på: mariemajsan.wordpress.com ...

.

Av Marie Söderberg - 9 oktober 2016 16:58

Av Marie Söderberg - 9 oktober 2016 16:35

Inlägget som följer handlar om vår vecka på Kreta.Av någon anledning har texten hamnat under fel bilder på flera ställen.Typiskt att det händer just mig...... Hoppas ni förstår ändå ....blir så mycket jobb att göra om allt då det inte går att rediger...

Av Marie Söderberg - 9 oktober 2016 16:22

Så var vi hemma igen efter en riktigt härlig och rolig semester med barn och barnbarn på Kreta.Flygresan gick bra med kidsen.Lite meckigt iofs att få dom att sitta still (mest Sigrid det lilla vilddjuret) Vi bodde på ett väldigt fint all inklusive ho...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Sök i bloggen

Vardagsbestyr

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards